Διοργάνωση webinars

Τα webinars αποτελούν μια νέα και απλουστευμένη μέθοδο επικοινωνία της γνώσης. Η χρονική τους διάρκεια είναι συνήθως μέχρι τρεις ώρες. Μπορούν να αποτελέσουν μέρος ενός ευρύτερου προγραμματισμού ή μια ολοκληρωμένη σειρά κάλυψης κάποιας συγκεκριμένης θεματικής.

Παροχή σχετικής πλατφόρμας βάσει των απαιτήσεων των ενδιαφερομένων.

Δυνατότητα ηλεκτρονικής εγγραφής και πληρωμής

Δυνατότητα για e-chat, όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους.

Διενέργεια ηλεκτρονικού quiz κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του webinar σχετικό με την παρουσιαζόμενη θεματολογία.

Επικοινωνιακή στρατηγική : προώθηση της εκδήλωσης σας μέσω των social media, google κλπ, δημιουργία και αποστολή newsletter.

Χορηγικά πακέτα : Καθορισμός τιμοκαταλόγου των χορηγιών σε συνεννόηση με τον οργανωτή. Επικοινωνία με δυνητικούς χορηγούς. Συλλογή διαφημιστικού υλικού. Σύνταξη του οικονομικού απολογισμού της εκδήλωσης.

Πρόσφατα σχόλια